Biometrinis parašas

Patogiai ir saugiai rinkite klientų ranka pasirašytus biometrinius parašus ant elektroninių dokumentų ir pilnai skaitmenizuokite klientų aptarnavimą
Aptarkite savo poreikius su profesionalu

Užbaikite chaosą
su popieriniais
dokumentais

Biometrinio parašo dėka Jūsų klientų aptarnavimo centrai gali pilnai skaitmenizuoti procesus, atsisakyti popierinių dokumentų, sumažinti sąnaudas ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę

Klientų aptarnavimo centruose

Viešosiose įstaigose ir finansų bendrovėse

Privačiuose kabinetuose

Savivaldose ir draudimo agentų

Registratūroje

Gydymo įstaigose, teisinėse įmonėse ir HR skyriuose

Mobiliame aptarnavime

Telekomunikacijų įmonėse, nekilnojamo turto agentūrose, vertinimo ir kokybės ekspertų

Daugiau nei parašas

Siūlome jums kruopščiai apgalvotą sprendimą, kuris bus patogus tiek Jums, tiek Jūsų klientams
  • Biometrinis parašas yra technologija leidžianti ant skaitmeninių dokumentų uždėti ranka pasirašytą parašą, naudojant planšetę ir jos rašiklį.
  • Pasirašymo metu surenkami unikalūs asmens rašymo judesių duomenys, kurie apima rašiklio palinkimo kampus, spaudimo jėgą ir pagreičius.
  • Dokumentų šablonų kūrimas yra procesas, leidžiantis ant dokumento integruoti pildomus laukus, kurie turi skirtingas reikšmes ir kuriuos galima individualiai konfigūruoti.
  • Šie laukai į dokumentą įterpiami vilkimo būdu, suteikiant galimybę juos lengvai pritaikyti pagal asmeninius ar organizacijos poreikius.
  • Asistavimo funkcijos apima darbą su vienu dokumentu, kuris rodomas dviejuose nepriklausomuose ekranuose, leidžiant tiesiogiai pildyti duomenis administratoriui ir  klientui.
  • Dokumento pildymo procesą lydi vedlio animacija, kuri padeda klientui suprasti pildymo etapus ir užtikrina sklandų informacijos įvedimą.

Veikia planšetėse

• Platformai veikti reikalingas tik interneto ryšys ir planšetinis kompiuteris su elektroniniu rašikliu.

• Galimybė keisti planšetės užsklandos foną, atitinkantį organizacijos vizualinį stilių, užtikrina, kad aptarnavimo centrai atrodytų profesionaliai ir patraukliai.

Dokumentų saugykla

• Suformuotas dokumentas saugomas Elpako duomenų saugykloje.

• Duomenų paieška saugykloje pasitelkiant dirbtinį intelektą (AI).

• Galimos duomenų saugojimo integracijos su Google Drive, Dropbox, SharePoint ir kitomis sistemomis.

Neribotos integracijos

Elpako suteikia plačias integracijos galimybes su kitomis sistemomis per API sąsają, leidžiančią efektyviai perduoti dokumentus.

Kodėl verta
rinktis Elpako?

Gera vartotojo patirtis

Platforma yra aiški, patogi ir moderni, tinkanti visiems vartotojams, nepriklausomai nuo amžiaus ar technologinių įgūdžių.

Šablonų kūrimas

Lengvai ir greitai kurkite pildomas formas, vilkdami elementus ant dokumento. Sutaupykite laiką ir atsisakykite popierinių dokumentų, užtikrindami efektyvų darbo procesą.

Asistavimo funkcijos

Darbuotojo ir kliento bendras dalyvavimas dokumento pildyme užtikrina susipažinimą su dokumento turiniu, greitesnį užpildymo procesą ir mažesnę klaidų tikimybę.

Duomenų saugykla

Dokumentų saugojimas Elpako platformoje arba persiuntimas į kitas sistemas palengvina skaitmenizuotų dokumentų valdymo procesų tęsimą.

Platformos planai

Planų pasirinkimas suteikia galimybę rasti optimalų sprendimą, atitinkantį verslo poreikius ir funkcionalumo reikalavimus.
Su pasirinktu planu taip pat galite rinktis kainodarą pagal pasirašytų parašų kiekį arba naudojamų įrenginių skaičių.
Planas su Bazinėmis funkcijomis

Basic

  • Biometrinis pasirašymas
  • Šablonų kūrimas
  • Dokumentų pildymas
  • Palaikomi visi įrenginiai ir operacinės sistemos
  • Platformos pritaikymas individualiems poreikiams
  • Vartotojų ir rolių valdymas
  • Saugumo standartų atitiktis
  • API sąsaja su išsamia dokumentacija
Funkcionalumas:
  • Šablono kūrimas pridedant elementus vilkimo principu: tekstas, skaičius, el.paštas, data, pasirinkimas iš sąrašo, žymimasis mygtukas (radio button), varnelės langelis (checkbox)
  • Vedlio animacija ir pagalbinė pildymo sekos rodyklė
  • Operacinių sistemų Android, Windows, iOS ir Linux palaikymas
  • Veikia telefonuose ir plašetėse, nepriklausomai nuo gamintojo ar techninių parametrų
  • Užpildytų dokumentų peržiūra prieš pasirašant
  • Biometrinis pasirašymas raškliu, pirštu ar kompiuterio pele
  • Įrenginių užsklandos pritaikymas pagal poreikius
  • Pasirašymo sesijų stebėjimas ir peržiūra
  • Antspaudavimas skaitmeniniu parašu ir laiko žymomis
  • Platforma palaiko lietuvių ir anglų kalbas
  • Užtikrintas 99% platformos prieinamumas ir nepertraukiamas veikimas
Planas su Bazinėmis ir Premium funkcijomis

Premium

  • Bazinės funkcijos
  • Asistavimo funkcijos
  • Dokumentų saugykla
  • Paieška dokumentų saugykloje pasitelkiant dirbtinį intelektą (AI)
  • Dizaino pritaikymas pagal įmonės stilių
  • Šablonų dokumentų versijų kūrimas ir valdymas
  • Galimybė pridėti nuotraukas tiesiogiai prie dokumento
Funkcionalumas:
  • Vieno dokumento pildymas ir peržiūra vienu metu dviejuose skirtinguose ekranuose
  • Palaikomi įvairūs failų formatai, įskaitant .pdf, .doc, .docx, .odt, .png, .jpeg
  • Klientas gali patogiai pasirinkti norimą paslaugą tiesiogiai iš planšetės
  • Galimybė pritaikyti platformą įvairiomis kalbomis, atitinkančiomis jūsų poreikius
  • Saugus dokumentų laikymas ir tvarkymas
  • Išsamūs audito įrašai ir ataskaitos, užtikrinantys atitiktį ir skaidrumą
  • Sklandžios integracijos su Zapier, Sharepoint, Google Drive, Dropbox platformomis
  • Užtikrintas 99,999% platformos prieinamumas ir nepertraukiamas veikimas
Planas su visomis ir papildomomis funkcijomis

Elite

  • Visos Bazinės ir Premium funkcijos
  • Automatinis Adobe PDF pildomų laukų atpažinimas ir redagavimas
  • Darbo sekos eigos nustatymai
  • Biometrinio parašo naudojimas su specialiais pasirašymo įrenginiais
  • Individualios integracijos su kitomis programomis
  • Papildomos funkcijos pagal individualius poreikius
Funkcionalumas:
  • Kelių asmenų pasirašymas ant vieno dokumento su skirtingais parašais kaip kvalifikuotais, pažangus, biometrinis parašas
  • Geografinės vietos žymėjimas, padidinant pasirašymo saugumą
  • Papildomi elementai šablonų kūrime, pagal poreikį, kaip banko sąskaitos numerio elementas ir pan.
  • Papildomų dokumentų pridėjimas prie pagrindinio dokumento
  • Platformos dizaino ir šrifto pritaikymas pagal organizacijos stilių
  • Saugi ir patogi dokumentų archyvavimo sistema
  • Platformos pritaikymas neįgaliesiems
  • Dirbtinio intelekto integracijos
  • Integracijos su kitomis biometrinėmis savybėmis pagal balsą, pirštų antspaudus ar akies rainelės nuskaitymą
  • Greitas pagalbos reagavimo laikas 24/7

API, sukurta kūrėjams

Naudokite mūsų parengtą naudotojo sąsają arba susikurkite pagal savo poreikius.

D.U.K.

Jūs klausiate, Elpako atsako

Biometrinis parašas yra elektroninis parašo metodas, naudojamas dokumentams pasirašyti naudojant specialų įrenginį – planšetę su rašikliu. Šis parašas fiksuoja grafometrinius duomenis, kurie apima parašo greitį, paspaudimo jėgą ir rašiklio judėjimo kampus.

Šie duomenys yra unikalūs kiekvienam asmeniui ir sudaro biometrinį profilį, kuris padeda užtikrinti parašo autentiškumą.

Biometrinis parašas yra legalus ir saugus; duomenys renkami ir saugomi pagal tarptautinius standartus (ISO/IEC 19794-7:2021), užtikrinant aukščiausią asmens duomenų apsaugos lygį. Jis pripažįstamas daugelyje šalių, įskaitant visą Europos Sąjungą.

Šie parašai užfiksuoja unikalius rašymo judesius, kurie yra individualūs ir neįmanoma jų suklastoti. Kilus abejonėms dėl klastojimo ar ginčo, teismo ekspertizės centras gali atlikti grafometrinę ekspertizę.

Elpako yra kvalifikuotas paslaugų teikėjas pagal eIDAS reglamentą Europos Sąjungoje, užtikrinantis aukštą saugumo lygį ir patikimumą. Elpako taip pat atitinka ISO/IEC 27001 informacijos saugumo valdymo standartą ir yra apdraustas civilinės bei profesinės atsakomybės draudimu.

Elpako biometriniai parašai užtikrina aukštą saugumo lygį dėl šifravimo ir saugaus duomenų laikymo, o technologijos nuolat atnaujinamos pagal naujausius saugumo standartus.

Daugiau apie Elpako patikimumą

Šablonų kūrimas yra naudingas, nes jis leidžia greitai ir lengvai paruošti dokumentus, kuriuos klientas gali užpildyti atėjęs į gyvą aptarnavimą. Dokumentų šablonai gali pilnai pakeisti visus popierinius dokumentus.

Šablonai užtikrina:

  1. Laiko taupymą: kartą sukurtas šablonas gali būti naudojamas daug kartų.
  2. Nuoseklumą: visi dokumentai turi vienodą formatą ir struktūrą.
  3. Lankstumą: pildomi laukai gali būti lengvai kilnojami ir pritaikyti pagal poreikius.

Šablonai kuriami vilkimo principu, leidžiant įtraukti:

  • Tekstą
  • Skaičius
  • Elektroninio pašto adresą
  • Datą
  • Pasirinkimą iš sąrašo (dropdown)
  • Žymimąjį mygtuką (radio button)
  • Varnelės langelį (checkbox)
  • Nuotrauką (pvz., Asmens dokumento ar papildomo dokumento nuotrauką, kuri nufotografuojama su planšete)

Tai padeda efektyviai tvarkyti dokumentus ir užtikrina sklandų jų užpildymą.

Asistavimo funkcijos yra įrankiai, kurie padeda tiek administratoriui, tiek klientui dirbti su vienu dokumentu tuo pačiu metu, tačiau skirtinguose ekranuose. Tai reiškia, kad administratorius ir klientas gali matyti ir pildyti tą patį dokumentą vienu metu, tačiau kiekvienas savo ekrane.

Šios funkcijos taip pat apima vedlio animaciją, kuri padeda klientui suprasti, kaip teisingai užpildyti dokumentą. Vedlys veda klientą per visus pildymo etapus, nurodo, kokią informaciją reikia įvesti, ir užtikrina, kad viskas būtų atlikta teisingai ir sklandžiai.

Asistavimo funkcijos yra labai naudingos, nes padeda išvengti klaidų ir užtikrina, kad visi duomenys būtų įvesti tinkamai.

Elpako platforma veikia visose planšetėse, kurios turi elektroninius rašiklius ir palaiko Android, Windows, iOS arba Linux operacines sistemas. Nesvarbu, koks yra planšetės gamintojas ar techniniai parametrai, svarbu tik, kad ji atitiktų šiuos kriterijus ir galėtų prisijungti prie interneto ryšio.

Integruoti biometrinį parašą su esamomis organizacijos sistemomis yra paprasta dėl plačių integracijos galimybių per API sąsają.

Pirmiausia kreipkitės į mūsų komandą, kad įvertintume Jūsų poreikius ir esamas sistemas. Kartu nustatysime, kokių integracijų jums reikia, ir pasiūlysime geriausius duomenų perdavimo sprendimus.

Naudojant API sąsają, mūsų platforma gali efektyviai sąveikauti su Jūsų turimomis programomis ir duomenų bazėmis, leidžiant tęsti skaitmeninių dokumentų vykdymą be pertraukų. Šis procesas užtikrina efektyvų procesų valdymą ir visišką popierinių dokumentų atsisakymą.

Jeigu neturite dokumentų valdymo sistemos ar dokumentų saugyklos, galite pasinaudoti Elpako sprendimu.

Suformuoti dokumentai saugomi Elpako duomenų saugykloje, todėl Jums nereikia rūpintis papildomų sistemų įsigijimu.

Be to, mūsų platforma siūlo integracijas su Google Drive, Dropbox, SharePoint ir kitomis platformomis. Tai reiškia, kad galite lengvai saugoti dokumentus mūsų platformoje arba persiųsti juos į kitas naudojamas sistemas, palengvinant skaitmenizuotų dokumentų valdymo procesų tęsimą.

Kreipkitės į mūsų komandą, ir mes padėsime rasti geriausią sprendimą Jūsų poreikiams.

Mūsų kainodaros parinktys suteikia galimybę rasti optimalų sprendimą, atitinkantį Jūsų verslo poreikius ir funkcionalumo reikalavimus. Galite rinktis iš trijų pagrindinių planų:

  1. Basic: apima pagrindinius funkcionalumus, reikalingus kasdieniams darbams atlikti.
  2. Premium: siūlo platesnį funkcionalumų spektrą, įskaitant asistavimo funkcijas, saugyklą, papildomas saugumo ir integracijos galimybes.
  3. Elite: įtraukia visus Basic ir Premium plano privalumus ir papildomas aukšto lygio funkcijas bei prioritetinį palaikymą.

Kiekvienam planui galite rinktis iš dviejų kainodaros modelių:

  1. Pagal pasirašytų parašų kiekį: šis modelis yra idealus, jei pasirašymų kiekis Jūsų versle kinta. Mokate tik už tiek, kiek naudojate.
  2. Pagal naudojamų įrenginių skaičių: ši parinktis yra tinkama, jei Jūsų darbuotojai naudoja kelis įrenginius arba jei norite fiksuotų mėnesinių išlaidų. Mokestis skaičiuojamas pagal prijungtų įrenginių skaičių.

Pasirinkite Jums tinkamiausią planą ir kainodaros modelį ir naudokitės mūsų paslaugomis pagal savo poreikius.

Norėdami pradėti naudoti platforma, atlikite šiuos žingsnius:

  1. Susisiekite su konsultantu: konsultantas padės išsirinkti tinkamiausias funkcijas ir kainodaros planą pagal Jūsų poreikius.
  2. Įvertinkite poreikius ir turimas sistemas: padėsime įvertinti Jūsų poreikius ir esamas sistemas bei nustatyti, ar reikalingos papildomos integracijos.
  3. Pasirinkite planšetes: rinkitės planšetes, kurios turi elektroninius rašiklius ir palaiko šias operacines sistemas: Android, Windows, iOS ar Linux.
  4. Prisijunkite prie platformos: mūsų komanda suteiks administravimo aplinkos prisijungimo duomenis. Biometrinio parašo platforma veikia internete, todėl galite pradėti ja naudotis bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos.
  5. Gaukite instrukcijas ir konsultacijas: pateiksime išsamias instrukcijas ir konsultacijas apie šablonų kūrimą, dokumentų pildymą, asistavimo funkcijų naudojimą ir kitas svarbias funkcijas.

Platforma sukurta taip, kad būtų paprasta naudotis. Pradžia bus lengva ir nereikalaus daug darbuotojų ar laiko resursų, užtikrinant greitą ir efektyvų darbą.

Biometrinis parašas apima įvairius asmens tapatybės patvirtinimo metodus, naudodamas unikalius fizinius ar elgesio bruožus, tokius kaip pirštų atspaudai, veido atpažinimas, balso atpažinimas ir grafometrinė rašymo judesių analizė.

Grafometrinis parašas yra konkreti technologija, kuri fiksuoja ranka pasirašytų parašų dinamiškus duomenis, tokius kaip rašiklio palinkimo kampus, spaudimo jėgą ir pagreičius.

Nors techniškai terminą „biometrinis parašas” taikyti grafometriniam parašui gali būti netikslu, Elpako naudoja šį terminą dėl jo lengvo atpažįstamumo ir suprantamumo.

Svarbu pabrėžti, kad Elpako biometrinis parašas iš tiesų yra rašymo judesių analizė, kuri fiksuoja grafometrinius duomenis. Tai leidžia efektyviau pristatyti technologiją vartotojams ir užtikrinti jos suprantamumą.

100% saugus ir
patikimas Elpako
biometrinis parašas

eIDAS kvalifikuotas tiekėjas

Elpako yra kvalifikuotas paslaugų teikėjas pagal eIDAS reglamentą visoje Europos Sąjungoje

Atitinka saugumo standartus

Elpako biometrinis parašas atitinka ISO/IEC 27001 informacijos saugumo valdymo standartą ir yra apdraustas civilinės bei profesinės atsakomybės draudimu

Papildoma apsauga

Elpako biometrinis parašas papildomai apsaugotas kvalifikuotomis laiko žymomis

eIDAS kvalifikuotas tiekėjas

Elpako yra kvalifikuotas paslaugų teikėjas pagal eIDAS reglamentą visoje Europos Sąjungoje

Atitinka saugumo standartus

Elpako biometrinis parašas atitinka ISO/IEC 27001 informacijos saugumo valdymo standartą ir yra apdraustas civilinės bei profesinės atsakomybės draudimu

Papildoma apsauga

Elpako biometrinis parašas papildomai apsaugotas kvalifikuotomis laiko žymomis

Užbaikite popierinių dokumentų chaosą ir su nedidelėmis investicijomis perkelkite klientų aptarnavimą į kitą lygį

    Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Mūsų komanda susisieks su jumis artimiausiu metu.