Elektroninis parašas 
atitinkantis darbo eigą

Suvaldykite skaitmeninius verslo procesus ir elektroninių paslaugų kokybę, o naudotojo patirtį pakelkite į naują lygį
Aptarkite savo poreikius su profesionalu
Draugiška konsultacija ir draugiškos kainos

Organizacijoms turinčioms informacines sistemas

Optimizuokite sutarčių valdymą

Sukurkite kliento sklandžią kelionę

Suteikite organizacijai priemonių augti

Sukurkite konkurencinį pranašumą

Palengvinkite 
komandinį darbą

Greičiau užbaikite sandorius

Prisijunkite prie daugiau nei 100 įmonių
Kurios kiekvieną mėnesį pasirašo ir laiko žymomis pažymi nuo keliasdešimties iki keliasdešimt tūkstančių elektroninių dokumentų

API elektroninio parašo paslaugos

Galingos ir intuityvios integracijos

Įvairių specifikacijų (ADOC, PDF, PDF-LT, Asic) elektroninių dokumentų sudarymas ir pasirašymas

Pasirašymas naudojant įvairias kvalifikuoto elektroninio parašo priemones

Kvietimas pasirašyti elektroninį dokumentą išorės subjektą

Asmens tapatybės identifikavimas

Patikimas asmens tapatybės nustatymas ir patvirtinimas, siekiant aptarnauti asmenį elektroniniais kanalais

Kvalifikuotos laiko žymos

Sudaryto elektroninio parašo ženklinimas kvalifikuotomis laiko žymomis

Tvirtinimas elektroniniu
spaudu

Dokumentų tvirtinimas elektroniniu spaudu. Aktuali paslauga juridiniams asmenims

El. parašų tikrinimas

Sudarytų elektroninių parašų galiojimo tikrinimas

El. spaudų tikrinimas

Sudarytų elektroninių spaudų galiojimo tikrinimas

Dokumentų paruošimas 
saugojimui ir archyvavimui

Ilgalaikis elektroninių dokumentų ir elektroninių parašų saugojimas ir archyvavimas

Viešajam
sektoriui

Pasirašykite dokumentus su klientais,
darbuotojais, partneriais ir tiekėjais
Išbandyk nemokamai
*6 parašai ir dokumentų tikrinimai per mėn.
Nereikia įvesti kortelės ar banko duomenų

Finansinėms
paslaugoms

Būkite juridiškai saugūs

Viešajam sektoriui

Paspartinkite dokumentacijos
procesus

Draudimui

Supaprastinkite savo klientų kelionę

IT industrijai

Lengvai integruokite ir
automatizuokite
Išbandyk nemokamai
*6 parašai ir dokumentų tikrinimai per mėn.
Nereikia įvesti kortelės ar banko duomenų

Prenumeratos planai

MINI

Iki 500 pasirašymų/mėn
0,20 €
/vnt.
0,18 €
/vnt.
  • Neribotas pasirašymas
  • Tapatybės identifikavimas
  • Kvalifikuotos laiko žymos
  • Elektroninis spaudas
  • Mokėjimas tik už panaudotas transakcijas
  • Pilnas funkcionalumas
  • Visiškai pritaikyti sprendimai
  • Integravimas į jūsų sistemą
  • Papildomi funkcionalumai pagal poreikį
*kaina yra apskaičiuota įvertinant vidutinį skirtingų transakcijų kiekį. Kaina gali kisti apskaičiavus Jūsų preliminarų transakcijų kiekį. Kaina nurodyta be PVM.

MIDI

Nuo 1 000 pasirašymų/mėn
0,19 €
/vnt.
0,17 €
/vnt.
  • Neribotas pasirašymas
  • Tapatybės identifikavimas
  • Kvalifikuotos laiko žymos
  • Elektroninis spaudas
  • Mokėjimas tik už panaudotas transakcijas
  • Pilnas funkcionalumas
  • Visiškai pritaikyti sprendimai
  • Integravimas į jūsų sistemą
  • Papildomi funkcionalumai pagal poreikį
*kaina yra apskaičiuota įvertinant vidutinį skirtingų transakcijų kiekį. Kaina gali kisti apskaičiavus Jūsų preliminarų transakcijų kiekį. Kaina nurodyta be PVM.

MAXI

Nuo 5 000 pasirašymų/mėn ir daugiau
0,14 €
/vnt.
0,12 €
/vnt.
  • Neribotas pasirašymas
  • Tapatybės identifikavimas
  • Kvalifikuotos laiko žymos
  • Elektroninis spaudas
  • Mokėjimas tik už panaudotas transakcijas
  • Pilnas funkcionalumas
  • Visiškai pritaikyti sprendimai
  • Integravimas į jūsų sistemą
  • Papildomi funkcionalumai pagal poreikį
*kaina yra apskaičiuota įvertinant vidutinį skirtingų transakcijų kiekį. Kaina gali kisti apskaičiavus Jūsų preliminarų transakcijų kiekį. Kaina nurodyta be PVM.

API, sukurta kūrėjams

Naudokite mūsų parengtą naudotojo sąsają arba susikurkite pagal savo poreikius.
Sprendimo techninė dokumentacija ir integravimo kodo pavyzdžiai

D.U.K.

Jūs klausiate, Elpako atsako

Mūsų API sprendimas puikiai tinka bet kuriam juridiniam asmeniui. Elpako nesudėtingai integruojasi į bet kokią informacinę sistemą, o mūsų specialistai yra pasirengę suteikti išsamias konsultacijas ir aiškias instrukcijas integravimo darbų metu.

Pažangaus API sprendimo dėka, visos Elpako teikiamos paslaugos įdiegiamos į bet kurią informacinę sistemą, kurios naudotojai gali:

  • Sudaryti įvairių formatų dokumentus ir juos pasirašyti kvalifikuotais elektroniniais parašais.
  • Pasirašyti dokumentus naudojant įvairias kvalifikuoto elektroninio parašo priemones: Smart-ID, Mobile-ID (m. parašu), USB laikmena, asmens tapatybės kortele ar valstybės tarnautojo pažymėjimu.
  • Atlikti daugiašalį pasirašymą, pakviečiant verslo partnerį pasirašyti elektroninį dokumentą.
  • Paženklinti sudarytą elektroninį parašą kvalifikuotomis laiko žymomis ir patikrinti jo galiojimą.
  • Paruošti elektroninį parašą ilgalaikiam saugojimui ir archyvavimui.
  • Patvirtinti dokumentus elektroniniu spaudu ir patikrinti jo galiojimą.
  • Identifikuoti ir patvirtinti kliento, partnerio ar darbuoto tapatybę.

API sprendimas padės efektyviai suvaldyti skaitmeninius verslo procesus ir elektroninių paslaugų kokybę, o naudotojo patirtį pakels į naują lygį.

Sprendimo techninė dokumentacija ir integravimo kodo pavyzdžiai pasiekiami šiuo adresu.

Galite rinktis kelis integravimo variantus:

  • Mūsų sukurtą naudotojo sąsają (aplikaciją – Gateway), kurią lengvai galite integruoti į savo informacines sistemas.
  • Arba galite sukurti naudotojo sąsają pagal savo poreikius ir dizainą, savo informacinėse sistemose.

Visada padėsime rasti geriausius sprendimus Jūsų poreikiams.

Su nauju elektroninių paslaugų konstruktoriumi, galite kurti ir valdyti savo elektronines paslaugas, rinkti duomenis ir mokėjimus, pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu.

Kurkite savo poreikiams pritaikytas elektronines paslaugas be IT pagalbos.

Daugiau informacijos teiraukitės mūsų specialistų: Kontaktai

 

ADOC – tai elektroninė talpykla arba konteineris, kuriame talpinami elektroniniu parašu pasirašomi elektroniniai dokumentai. Po pasirašymo Elpako naudotojas gali atsisiųsti pasirašytą dokumentą. Elpako pasirašyti dokumentai (pavyzdžiui, sutartis ar prašymas) įgauna plėtinį „.adoc“, t.y., konteineris, kuriame talpinami pasirašyti dokumentai, duomenys susiję su dokumentu bei el. parašu.

ADOC formatas yra patogus tuo, kad naudotojas į šį konteinerį gali talpinti įvairaus formato failus, pavyzdžiui, .docx, .xlsx, .pptx, .ppsx, .odp, ; .pdf„ .tif., .tiff, .jpg, .jpeg., jfif, .png,.odt, .ods.

ADOC formatas plačiai naudojamas Lietuvos viešojo sektoriaus įstaigose, nes yra Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos „Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0“ reikalavimus. „Elpako“ sudaromi dokumentai pilnai atitinka šiuos reikalavimus.

Dokumentų pasirašymas ADOC – greitas, patogus ir efektyvus sprendimas. „Elpako“ naudotojams leidžia peržiūrėti ADOC formato dokumentus ir elektroninio parašo duomenis, kuriuos galima patikrinti realiu laiku.

API kvalifikuoto elektroninio pasirašymo integraciją verslui galite įsigyti susisiekę su mumis el. paštu [email protected] .
Esame pasirengę pateikti jūsų poreikius geriausiai atitinkantį sprendimą.

Kaip elektroninis
pasirašymas gali padėti
augti organizacijoms?

Didinkite produktyvumą

Pasirašant elektroniniu parašu 40% greičiau
įvykdomi dokumentų valdymo procesai

Būkite teisiškai garantuoti

Teisiškai kvalifikuotas parašas puiki
apsauga konflikto metu

Taupykite išteklius

Puoselėkite tvarumą ir tapkite moderniu
verslu sau ir savo klientams

Didinkite produktyvumą

Pasirašant elektroniniu parašu 40% greičiau
įvykdomi dokumentų valdymo procesai

Būkite teisiškai garantuoti

Teisiškai kvalifikuotas parašas puiki
apsauga konflikto metu

Taupykite išteklius

Puoselėkite tvarumą ir tapkite moderniu
verslu sau ir savo klientams

Pasirašykite elektroniniu parašu ir 40% greičiau atlikite savo užduotis, sumažinkite organizacijos išlaidas

    Jūsų žinutė išsiųsta sėkmingai. Mūsų komanda susisieks su jumis artimiausiu metu.